Sikeres névváltás szakmai elismeréssel

2015. ápr. 10.
A Turizmus Trend által kiírt Iránytű 2015 kommunikációs versenyen Iránytű díjat nyert az Aquaworld Resort Budapest. 
Az integrált reklámkampány kategóriába benevezett Új köntösben, de a lényeg változatlan című, 2014 novemberében elindított név- és arculatváltással kapcsolatos kampány méltán vívta ki a turisztikai- és kreatív szakma elismerését, így a kategórián belüli I. helyezést. 2014. november 1-je és december 15-e között hat különböző kommunikációs eszköz egyidejű használatával több mint 2,5 millió főhöz sikerült eljuttatni az üzenetet. A szakemberekből álló zsűri az értékelés során a funkciót, dizájnt, ötletességet, kivitelezést és a kampány eredményességét vette figyelembe.
Online Szállásfoglalás
bezár
Vendégek
Promóciós kód
Segítség